Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Τα πράσινα (στο χρώμα του εκατόευρου) μέτρα του Σουφλιά

Αυτός ο άνθρωπος (για τον υπουργό μας τον εκ Λαρίσης Γιώργο Σουφλιά λέω) είναι πολύ ευαίσθητος και πονόψυχος.
Πρέπει να πάρει μέτρα για να σωθεί το έρμο τούτο κράτος και αυτός από ευαισθησία μένει στη μέση.
Πάρτε παράδειγμα τώρα με τους περιβαλλοντικούς (πράσινους) φόρους στα αυτοκίνητα:
Ενώ ο άνθρωπος είναι σούπερ οικολόγος, ευαισθητοποιημένος περί τα περιβαλλοντικά, που κλαίγοντας οδηγάει το Ι.Χ. του, για τις εκπομπές διοξειδίου που προκαλεί, τα μέτρα που πήρε είναι πολύ ήπια, γιατί σκάλωσαν στην τεράστια ευαισθησία του απέναντι στα φτωχά στρώματα του πληθυσμού.
Έτσι έβαλε μόνο 150 ευρώ πρόστιμο στα τέλη κυκλοφορίας των πριν το 1995 Ι.Χ. Χαρίστηκε δηλαδή σε ανθρώπους, που δεν τους νοιάζει η οικονομική κατάσταση του κράτους και δε τζιράρουν τίποτε. Αναίσθητοι.
Τα πραγματικά περιβαλλοντικά μέτρα έπρεπε να είναι ως εξής:
1) Αυτοκίνητα πριν το 1980: Ανήκουν ή σε πολύ παππούδες ή σε απόλυτα ανεπρόκοπους μπατίρηδες, που τίποτε δεν προσφέρουν στην κοινωνία, παρά μόνο παίρνουν. ΜΕΤΡΟ: Κατάσχεση το αυτοκίνητο, απέλαση και δήμευση της περιουσίας του ιδιοκτήτη.
2) 1981-1990: Παλιάς τεχνολογίας μη καταλυτικά. Το ίδιο με τους προηγούμενους. Πως θα κάνουν τζίρο οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι πετρελαιοεταιρείες (για να αντέχουν τόσο, δεν τα κυκλοφορούν και πολύ) τα συνεργεία τα διόδια κ.λ.π..(συνέταιροι είμαστε παντού…) Άχρηστοι από κάθε πλευρά. Άσε που δεν τσίμπησαν να πάρουν καταλυτικό και γλύτωσαν ένα κάρο λεφτά. ΜΕΤΡΟ: ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ το αυτοκίνητο, όποιος πάρει καινούριο θα πληρώσει μόνο 3.000 € πρόστιμο. Αν δεν μπορεί απέλαση. Δεν χρειαζόμαστε άλλους άχρηστους.
3) 1991-1995: Τα τέλη κυκλοφορίας γίνονται 2.500 € γιατί πολύ λουφάρουν φόρους όλοι αυτοί οι φτωχομπατίρηδες που όπως δεν αγοράζουν αυτοκίνητο σίγουρα δεν καταναλώνουν και άλλα πράγματα, ούτε πολύ βενζίνη καίνε για να τους τα πάρουμε, ούτε από πολλά διόδια περνάνε.
4) 1996-2004: Τα τέλη κυκλοφορίας γίνονται 1.500 €. Είμαστε ακόμη στους ανεπρόκοπους της χώρας μας. Ή συμμορφώνονται και μας τα δίνουν ή τους τα παίρνουμε. Το παν είναι να το κάνεις με τακτ και δημοκρατικά.
5) 2004-2007: Και αυτά τα αυτοκίνητα ρυπαίνουν όσο και να ναι παραπάνω απ’ τα καινούρια. Λίγο ο καταλύτης, λίγο η μηχανή που καπνίστηκε, πρέπει και αυτοί να πληρώσουν. Τα τέλη κυκλοφορίας γίνονται 800 €.
6) Νεώτερα του 2008: Ανταμείβονται. Τα τέλη μειώνονται κατά 15 ευρώ το χρόνο.
Από τα νέα μέτρα εξαιρούνται ο νομός Λαρίσης γιατί οι καλλιέργειες του κάμπου απορροφούν το διοξείδιο που εκπέμπουν τα παλιατζούρια.
Έτσι λοιπόν θα γλυτώσαμε από τις σακαράκες και από τους μπατίρηδες, τεμπελχανάδες, αποτυχημένους και ανεπρόκοπους που τίποτα δεν τσοντάρουν στο Ελληνικό κράτος και έτσι έφτασε εκεί που έφτασε υπερχρεωμένο. Παράλληλα επειδή όπως φαίνεται, το προηγούμενο μέτρο με τους ημιυπαίθριους, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα δισεκατομμύρια, πρέπει να συμπληρώσουμε και από αλλού.
Εγώ πάντως θα πρότεινα στον Θεσσαλό υπουργό που πήρε επ’ ώμου την οικονομική σωτηρία αυτού του κράτους να πάρει κι άλλα τέτοια πράσινα μέτρα (στο χρώμα του εκατόευρου δηλαδή):
1) Τέλος θέρμανσης 1.000 ευρώ το χρόνο σε όσους έχουν ξυλόσομπα γιατί έχει χαμηλή απόδοση και βλάπτει το περιβάλλον. Άσε που αυτοί που έχουν ξυλόσομπες είναι πάλι τα αποβράσματα, οι μπατίρηδες, ή φτωχοσυνταξιούχοι που μια ζωή δεν έβαλαν τίποτα στην άκρη και τώρα αδειάζουν τα ταμεία παίρνοντας σύνταξη και ένα τσουβάλι φάρμακα τη βδομάδα.
2) Εισφορά 2.000 € σε όσους έχουν παλιά κουφώματα και αμόνωτα σπίτια γιατί καίνε περισσότερο για να τα θερμαίνουν και έτσι προκαλείται η υπερθέρμανση του πλανήτη.
3) Εισφορά 500 € εφάπαξ σε όσους δεν έχουν ανεμογεννήτρια ή φωτοβολταϊκά στο σπίτι τους. Επιτέλους πρέπει όλοι να ευαισθητοποιηθούν.
Πράσινα στο χρώμα του (εκατόευρου) μέτρα έχει πάρει και άλλα ο Θεσσαλός υπουργός όπως οι συμβάσεις με τις διαλεχτές εταιρείες που κατασκευάζουν τους δρόμους και τα πανάκριβα πράσινα διόδια που μοιράζεται μαζί τους.
Πράσινα μέτρα λοιπόν. Ξηλωθείτε και να είστε κι ευχαριστημένοι. Πρώτον γίνεται για το καλό σας και δεύτερον όπως ήδη διαπιστώσατε θα μπορούσε να είναι και χειρότερα.